Спеціалізована середня школа №17 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов м.Сєвєродонецька Луганської області

  • 10 клас
  • COV1D-I9
  • G Suite. Classroom. Інструкції з використання
  • HEALTHY SCHOOLS
  • Батькам
  • Безпека життєдіяльності дитини
  • Про школу
    • Загальна інформація
    • Історія школи
    • Кадровий склад
  • Прозорість та інформаційна відкритість
    • Вибір та замовлення підручників
    • Навчальні плани
    • Прийом до школи
    • Протидія булінгу
    • Свідоцтво на провадження освітньої діяльності
    • Статут закладу освіти
    • Територія обслуговування, закріплена за школою його засновником
  • Розклад
  • Адміністрація школи
  • Початкова школа
    • Для батьків майбутніх першокласників
  • ЗНО-2020
  • Контакти
  • Карта сайта
24 Окт 2018
Без рубрики

Педагогічні читання до 100-річчя Василя Олександровича Сухомлинського

24 жовтня 2018 року у ССШ № 17 відбулись педагогічні читання до 100-річчя видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського «В.О. Сухомлинський. Діалог з сучасністю».

Ідеї В.О. Сухомлинського є яскравим прикладом і надійним підґрунтям формування всебічного розвитку гармонійної особистості у моральному, розумовому, трудовому, фізичному та естетичному вихованні, авторською системою гуманістичних поглядів, що вже стали органічною складовою розвитку сучасної освіти й педагогічної науки в Україні.

Під час проведення заходу педагоги школи ділились власним досвідом використання спадщини відомого вчителя в своїй роботі.

Філософією доброти і людяності пронизані усі літературні твори талановитого педагога, спрямовані до дітей. Твори великого педагога вводять дітей у складний світ людських взаємин, дають можливість дітям знайти своє місце та позицію в них, спонукають їх до роздумів, до аналізу вчинків героїв, до відповідних висновків, викликають бажання наслідувати поведінку героїв або ж, навпаки, чинити по-іншому.

Цікавим був досвід роботи завідуючої бібліотеки Семиряжко Олени Миколаївни з учнями школи, класоводами та класними керівниками, який вона охоче презентувала.  Протягом вересн

я проводились бібліотечні уроки, працювала виставка книжок та виставка «Великий добротворець», присвячена життю та творчості В.О. Сухомлинського. Учні молодших класів презентували власні щоденники читача, в яких за допомогою малюнків передавали враження під прочитаних оповідань та казок. Але діти не тільки читали казки, а й інсценізували ті, які сподобались найбільше, робили висновки про те, чого навчають твори автора. Результатом такої роботи став фільм – презентація міні-с

пектаклів учнів 2-х- 4-х класів.

В.О. Сухомлинський проводив уроки мислення у природі. Це

один із найвдаліших прикладів інтеграції різних видів діяльності, об’єднаних однією метою. Педагог розглядав природу як джерело знань, пробудження дитячої думки. Він розробив методику уроків мислення серед природи, метою яких було пробудження допитливості, навчання дітей бачити, міркувати, створювати ситуації успіху. Вчитель біології Кугатова Юлія Юріївна та вчитель хімії Крутік Ірина Сергіївна розповіли про прийоми створення ситуацій успіху на уроках природничих дисциплін.

Ідеями  співтворчості на уроках математики поділилася вчитель математики Чорнобай Марина Олександрівна. Вона відзначила, що творчість В.О. Сухомлинського належить до тих здобутків української та світової педагогічної науки і практики, які є фактично невичерпними, а його гуманістичні ідеї – це ідеї майбутнього. «Ідея особистісного підходу», «ідея випередження та самоаналізу», «ідея колективного творчого виховання», «ідея співпраці з батьками» є актуальними в Новій українській школі.

Видатний педагог радив, що для розвитку

пізнавальної активності необхідно вводити дітей у зміст нового навчального матеріалу шляхом відкриття знань, а не їх прямого подання: активізувати пізнавальну діяльність, включаючи у неї використання проблемно-пошукових методів. Саме таким досвідом ділились вчителі методичного об’єднання суспільно-гуманітарних наук. Наталія

Володимирівна Іваніна розповіла про уроки зарубіжної літератури, Тетяна Василівна Бєлікова —  про цікаві уроки історії, Ольга Вячеславівна Агафонова представила досвід використання ідей В.О. Сухомлинського у сучасному ґендерному вихованні дітей.

“Любов до Батьківщини починається із захоплення красою того, що бачить перед собою дитина, чим вона милується, у що вкладає частку своєї душі”, писав Василь Сухомлинський.

Вчитель української мови Клименко Тетяна Миколаївна наголосила на тому, що дослідники спадщини В.О. Сухомлинського визначають основні принципи патріотичного виховання, які окреслив педагог: — передусім це створення дитиною радості для інших людей і переживання особистого щастя й гордості у зв’язку з

цим; — творення й збереження краси в усіх її багатогранних проявах; — розвиток високої інтелектуальної культури — думок, почуттів, переживань, що хвилюють душу людини, коли вона пізнає навколишній світ, минуле й сучасне людства, матеріальні й духовні багатства Вітчизни, душу свого народу, цінності мистецтва, особливо сучасної літератури. Тетяна Миколаївна разом з вчителем української філології Ломакою Лілією Анатоліївною прочитали вірші В.О. Сухомлинського. Особливо вразив усіх присутніх вірш «»Я був на далекій чужині…»

Цікавим був виступ вчителя англійської мови Гавриленко Оксани Вікторівни за темою «В. О. Сухомлинський в світовій педагогіці». Твори В. Сухомлинського видані 53-а мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн примірників. Книга «Серце віддаю дітям» перекладена на 30 мов світу і витримала 54 видання.

У період з 1945 по 1970 роки надруковано 463 статті; у 1971—1986 рр. — 105 статей.

У серпні 2012 року було створено Австралійсько-Українській проект “Glade of Dreams: Sukhomlinsky’s ethics in children’s drawings” на кращі ілюстрації творів В.О. Сухомлинського, в якому прийняли участь 2000 дітей з різних країн світу. Журі відібрало 23 малюнки, і в серпні 2013 року було видано книгу “Tales from Pavlish: A World of Beauty”.

Вчителі дізналися багато нового про досвід впровадження ідей В.О. Сухомлинського у таких країнах як Китай, Болгарія, Польща, Франція та інш. У підсумку Оксана Вікторівна зазначила, що у майбутньому концепція В.О. Сухомлинського буде ще довго приваблювати педагогічні кола.

Вчителі  ШМО іноземних мов представили відеоролік «Лист Авраама Лінкольна «Вчителю мого сина», знятий за допомогою учнів 9-Б класу. Думки 16 президента США  співзвучні з ідеями видатного українського педагога Василя Сухомлинського.

Наприкінці заходу вчителі утворили «ланцюжок мудрості», зачитавши поради та цитати з творів мудрого Вчителя.

Світоглядна позиція В. Сухомлинського, його безцінні думки, педагогічні ідеали стали скарбами сьогодення, без яких виховання сучасних дітей було б позбавлене прекрасного відображення світу в душі кожного. Через шанобливе ставлення до національних традицій і гуманістичну ідеологію видатний педагог користується особливою популярністю і глибокою повагою в усіх країнах світу.

DenisAleksandrovich | No comments
  • Цей день в історії

  • Національна дитяча «гаряча лінія»

    Національна дитяча гаряча лінія
  • Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінаці

    Національна
дитяча гаряча лінія
  • Національний університет цивільного захисту України
  • Департаменту кіберполіції Національної поліції України

    www.cybercrime.gov.ua

zeeCorporate Theme
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений